استانداردهای اجرا

Implementation Standards

استانداردهای اجرا

استانداردهای اجرا

 

تی سی با قدمت بیش از ۳۰ سال بعنوان یک کمپانی نوآور آلمانی در زمینه تجهیزات بهداشتی و سیستم های تاسیساتی بزرگ در جهان شناخته می شود. خلاقیت، نوآوری، تنوع و رعایت بالاترین استانداردها در کیفیت محصولات تی سی زبانزد خاص و عام می باشد. دربافت گواهینامه ها و جوائز بیشمار دلیل بر این ادعا می باشد.
شرکت تی سی سیستم گرمایش از کف خود را با نام تجاری TECEfloor به بازار جهانی عرضه می کند. تنوع لوله های مخصوص گرمایش از کف، کلکتورهای استنلس استیل، کلکتورهای مدولار، کلکتورهای کلیک، خط تولید SLQ و … از اصلی ترین وجوه تمایز این سیستم نسبت به سایر سیستم های گرمایش از کف می باشد.

معرفی شرکت اژه پلاست

شرکت اژه پلاست بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری در ترکیه می‌باشد که با اتکا به قدمت حدود ۶۰ سال در این امر و کیفیت بالای محصولات، موفق به اخذ تمامی استانداردهای روز دنیا گردیده و طی سالیان متوالی به حضوری موفق در بازارهای جهانی دست یافته است. این شرکت با تولید ۶۵۰۰ نوع محصول به میزان ۹۵۰۰۰ تن در سال، در فضایی به مساحت ۱۲۰۰۰۰ مترمربع و صادرات این محصولات به بیش از ۴۰ کشور جهان در سه بخش تاسیسات زیربنایی، کشاورزی و ساختمانی فعالیت می‌نماید. شرکت فلات پلاست به عنوان نماینده انحصاری محصولات اژه پلاست در ایران در بخش ساختمان فعالیت می‌نماید.